روزگار تنهایی

 

 

من و خاطره هایت  

تو و شاید خیالم   

 

من و خواب سیاه چشمهایت  

تو حتی نگاه دستهایم     

 

من و دلبستگی با ابروانت  

تو و رفتن به شام لحظه هایم   

  

من و بی تو به سوگ خنده هایت  

تو و شاید صدای گریه هایم   

  

من و بی تو اسیر گام هایت    

تو و رفتن به جرم یاد هایم   

  

من و راضی به خواب بی صدایت  

تو و تلخی به دیدار نگاهم   

  

من و تنها نشستن در هوایت  

تو و حتی نماندن در وفایم  

 

 

   

؛ دلم کپک زده 

 

که سطری بنویسم از تنگی دل ؛ 

 

ورق هایم پاره شده 

 

معلوم است 

 

وقتی جگرت سوخته باشد 

 

وقتی قلبت آتش گرفته باشد 

 

دیگر ورقی نمی ماند 

 

چه گویم 

 

که از تنگی دل 

 

لب از لب باز نمی شود 

 

قلم خشکیده ام در مرداب تنهایی 

 

سرگردان است 

 

شیشه های غبار گرفته ی اتاقک زیر شیروانی 

 

به انتظار باران. 

 

ثانیه می شمارد 

 

ناودان هم ترانه اش را فراموش کرده 

 

در خود می گرید 

 

و گم کرده اش را در تمناست 

 

ورق هایم پاره شده 

 

لب از لب باز نمی شود 

 

 

......................................................................................... 

  

 

    من با تو دو کلام حرف دارم  

 

زمزمه هایمان نا تمام مانده 

 

آن شب که تقدیر آهنگ جدایی برایمان سرود 

 

ضجه هایم پشت در های آهنین گم شد 

 

و تو از همان راه برگشتی 

 

حرفی ساده برایت دارم 

 

حرفی از رورهای فراموش شده 

 

و گام های تبعید شده 

 

حرفی از دل تنگی هایم 

 

از سینه نالانم . 

 

از شب های نفرین شده ام برایت بگویم 

 

یا 

 

از روزهای خاک آلوده ام . 

 

تمام شدنی نیست 

 

؛ با تو سالها حرف دارم ؛ 

 

حرفی ساده 

 

حرفی ساده از نگاهی که در همان کوچه تاریک هنوز منتظر است 

 

 

 ................................................................................................................... 

 

  

تنها چیزی که می بینم 

 

سنگینی سنگین سنگی سرد است 

 

در قلبی یخ زده از برف های تابستان 

 

و تنها نگاه مطمئن 

 

آواری است از پوشالی ترین دیوار

 

  

نظرات 15 + ارسال نظر
مینا منصوری جمعه 15 آبان 1388 ساعت 00:24 http://minamansouryyy.blogfa.com

سلام عزیزم خیلی خوب بود اما چرا انقدر غمگینی؟
چه چیزی باعث شده که انقدر دلت ازرده بشه؟
یکم به نیمه پر ظرف زندگی نگاه کن شاید ماهی کوچک قرمزی آنجا در حال زندگیست
شوق خدا در تمام لحظاتت جاری باد دوستم
موفق باشی
بای

مسعود جمعه 15 آبان 1388 ساعت 12:23 http://www.dostmidari.blogfa.com

سلام خوبی؟
ممنون که اومدی و خبرم کردی
خوشحالم که بلاخره آپ کردی
دوباره یه آپ طولانی و قشنگ
عکسای خیلی عشقولانه ایی بود
فعلا...

ونوس شنبه 16 آبان 1388 ساعت 17:24 http://www.venouse.blogfa.com

خدا می داند چقدر دلتنگ توام...

چقدر حرف های نا گفته دارم...!

و چگونه برای دیدن تو از رودها خروشان تر،

از ابرها بیقرارتر،

از شاپرک ها بی پرواتر

و از بیدها مجنون ترم...!

برای تو می نویسم که بزرگترین بهانه ای برای دلتنگی هایم،

بهانه ای برای اشک هایم و برای قناری آرزوهایم که در کنج قفس

پرواز را، ترانه سرایی را فراموش کرده است.

persian boy شنبه 16 آبان 1388 ساعت 19:22 http://123baran.persianblog.ir

سلام
ببخشید دوست عزیز که با این تاخیر طولانی بهت سر زدم آخه من یه وبلاگ جدید ساختم و اون وب قبلی رو آپ نمیکنم آدرس قبلی من ragbareh_baran.persianblog.ir هستش که شما منو لینک کردی
آدرس جدید من 123baran.persianblog.ir
من شما رو لینک میکنم

سعید یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 11:14 http://www.bkas021.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ بود.......

یه دختر تنها یکشنبه 17 آبان 1388 ساعت 13:18 http://6861.blogfa.com

سلام
مرسی که اومدی

سعید دوشنبه 18 آبان 1388 ساعت 00:02 http://www.bkas021.blogfa.com

سلام بله منو به اسم بی کس لینک کن منم به اسم شکسته بال لینکت میکنم....

jay-rch یکشنبه 24 آبان 1388 ساعت 13:08 http://www.jay-rch.blogfa.com

با سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست عزیز
پیش ما بیا و از قالب هامون دیدن کن ضرری نداره
و از هر کدومش هم خوشت اومد بردار
..............
تیم ما قالب هایی که در سراسر دنیا به فروش میرسد رو برای شما دوستان ایرانی به صورت رایگان قرار میدهد
وحتی قالب هایی که در وب های ایرانی به فروش گذاشته میشن
فقط از ما بخواهید قالب های روز دنیا به صورت رایگان برای وب خود
..........
اگه با تبادل لینک هم موافقی خبر بده منتظرم
خوشحال میشم لینک کنید
ما را با نام
قالب های JAY-Rch یا قالب های نفرین شده
لینک کنید

مینا منصوری یکشنبه 1 آذر 1388 ساعت 13:04 http://minamansouryyy.blogfa.com

حدا با ماست
و او میداند که در دل هر نقظه اقای و چه میشود
بروز شدم
بیا عزیزم منتظرتم

بی کس چهارشنبه 18 آذر 1388 ساعت 21:12 http://www.bkas021.blogfa.com


بهار آمد که من شیدا بگردم / چو ماهی بر لب دریا بگردم
پلنگ در کوه و اهو در بیابان / همه جفتند و من تنها بگردم
چرا آپ نمیشی..

محمود یکشنبه 22 آذر 1388 ساعت 20:40 http://www.mkamali.blogfa.com

سلام.. آپم
سه ضلع این بازی برابر نبود و نیست/ سَرمیرود/ شعورهندسۀ ما، از تحمل پهنای کاغذ/ من اما، سرانجام ِناتمام ِاین خطوط ِنیمه کاره/ وانتهای همۀ این نقطه چین ها می شوم/ شبیه حجمی بی شکل، یا تکه ای ازچیزی بی نام/ که خالی ِبزرگش نه با نفرت پرمی شود؛ نه با عشق/ اکنون می دانم -میدانم- قلۀ مثلث ما دروغی کودکانه است/ که به انتهای کاغذ که هیچ؛ به مختصات هیچ آسمانی هم ختم نمی شود/ و در قعراین حادثه دلنشین پرعفونت/ فلسفه ای جدید میزایدم/ مرا و روشنایی را/ که نشان میدهدم در تمامی دستهای دنیا/ جز پوچ، چیز دیگری به اصرار فشرده نمی شود...

شایسته دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 17:06

سلام

وب نازی داری

پر از احساس و سرشار از عشق

تصاویر هماهنگ و جذابی هم انتخاب میکنی

مهران دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 17:15

من تازه با وب شما آشنا شدم

یکی از دوستام معرفی کرد

حتی اگر خاکستر هم بشیم از درد. بازم زندگی اونقدرا هم بد نیست

اما چقدر دیوونگی خوبه

سپیده- یار دوران بیخیالی چهارشنبه 5 آبان 1389 ساعت 22:08

سلام محبوبم . دلم برات تنگ شده با اینکه مدت خیلی کمی از رفتنت میگذره اما دلم خیلی هواتو کرده . هوای تو هوای سحر هوای همه بروبچه های دوران دانشگاه هوای خاطرات قشنگ اون دوران .اون دوران که دیگه برنمیگرده و فقط یه دنیا خاطره برای ما جا گذاشته و من هم مثل تو دلم به خاطرات خوشه . خدا کنه همیشه شاد باشی همیشه بخندی همیشه سلامت باشی . حالا یه شعر برات مینویسم . #کسی دیگر نمی کوبد در این خانه ی متروک ویران را
کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم

و من چون شمع میسوزم و دیگر هیچ چیز از من نمی ماند

و من گریان و نالانم و من تنهای تنهایم

درون کلبه ی خاموش خویش اما

کسی حال من غمگین نمی پرسد

ومن دریای پر اشکم که توفانی به دل دارم

درون سینه ی پر جوش خویش اما

کسی حال من تنها نمی پرسد

و من چون تک درخت زرد پاییزم

که هر دم با نسیمی میشود برگی جدا از او

و دیگر هیچ چیز از من نمی ماند

[ بدون نام ] یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 14:06

سلام محبوبم. دلم برات تنگیده . نمیدونم پیغام قبلیم رو گرفتی یا نه . احتمالا فردا میایم تهران . امیدوارم بتونیم ببینیمتون . دوست دارم . به یادتم . شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد