دلم هواتو کرده

 

تو که روزی زنده کردی  

 

تن این خراب بیمار 

 

دل بده به خاطراتش 

 

تا نشه فدای تکرار   

  

 

 

 یه وقتایی یه روزایی یه جاهایی یه آدمایی یه اتفاقایی 

یهو مسیر زندگی ات رو عوض می کنند بدون اینکه اون لحظه  

 بدونی  

که چه    

چیز ممکنه تغییر کنه. شاید اولش خیلی جذاب به نظر نرسه و برات   

بی اهمییت باشه حتی شاید آخرش هم خوب تموم نشه اما ممکنه  

یه چیزایی برات یادگاری بمونه که تا عمر داری تو زندگی ات تاثیر   

داشته باشه. 

تقسیم کردن لحظات تنهایی با کسایی که می تونن اون رو برات   

شیرین کنند بهترین اتفاقیه که ممکنه واسه یکی بیفته  

و  

امروز چند سال از تقسیم تنهاییم می گذره   

اما   

فقط رویاست که شیرین بخش لحظه هام شده...

 

  

 

  

  

 تو صحبتی که تلخه تموم حرف و واژه اش     غریبه ی دل من کمی به فکر من باش 

 وقتی که ضجه ضجه تو انتظار نشستم        رفیق کهنه ی من مرهم درد من باش

تو زندونی که فردا براش یعنی یه دیروز       بدون تو نشستن یعنی یه چوب حسرت 

بدون تو اسارت تمومه لحظه هامه             بدون که تو نباشی تنو میدم به خلوت

قلبمو تازه کردی با غربت نگاهت                عشق همیشه من  باور این شب تار 

پشت کدوم زمینی دلم هوا تو کرده            مهلت بده به قلبم فاصله ها رو بردار 

عشقو به شب سپردم قلبو به خاک خسته       گریه هام التماسه اینجا برام عذابه  

نذار که سینه من بسته بشه تو قلبت              تو روزنه امیدی نذار بگن سرابه  

 

 

 

          

 

                 فانوس ها منتظر خواهند ماند 

                  اجاق را گرم نگه می دارم 

                 تا در زمستان احساسم 

                 ترانه ساز قلبم باشی